maanantai 19. toukokuuta 2014

Luku-urakan päätteeksi

Luettuani Miina Supisen Apatosauruksen maa novellikokoelman huomasin, että kokoelma oli hyvä ja novellit olivat mukavaa luettavaa. Kuten viime kirjoituksessani kerroin, että novellit olivat sekavia ja toivoin tulevien novellien olevan selvempiä ja hauskempia. Niin ne myös olivat.

Novellit olivat kiinnostavia ja niissä oli hauskoja käännekohtia, eikä lukeminen ollut tylsää. Teoksen novellit käsittelivät eri asioita ja pohjautuivat eri miljöihin. En kokenut mitään novelleista kaikista kiinnostavammaksi, mutta monet loppupään novellit olivat parempia, kuin alussa.

Pidin kokelmasta paljon ja suosittelen muitakin lukemaan sen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti