Novellit olivat kiinnostavia ja niissä oli hauskoja käännekohtia, eikä lukeminen ollut tylsää. Teoksen novellit käsittelivät eri asioita ja pohjautuivat eri miljöihin. En kokenut mitään novelleista kaikista kiinnostavammaksi, mutta monet loppupään novellit olivat parempia, kuin alussa.
Pidin kokelmasta paljon ja suosittelen muitakin lukemaan sen!